تور اروپا نوروز 1403

راهنمای سفر علی سربالاوند 02 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
سفر به اروپا در نوروز، یکی از بهترین تجربیات سفر برای ایرانیان میتواند باشد ، سفر به یکی از کشورهای اروپا عضو شینگن مانند ایتالیا ، فرانسه و آلمان و .. همواره برای هر گردشگری جذاب بوده و می باشد .

اروپا با فرهنگ و تاریخ غنی، طبیعت زیبا و غذاهای لذیذ، همواره مورد توجه مسافران ایرانی بوده است. در ادامه به بررسی مزیتهای سفر به اروپا در نوروز می پردازیم.
1- فرهنگ و تاریخ اروپا: اروپا با داشتن فرهنگ و تاریخ غنی، برای علاقه مندان به فرهنگ و هنر چشمگیر است. شهرهای تاریخی مثل پاریس، لندن، رم و بارسلون با  قصرها و باغ های زیبا، موزه های هنری و تاریخی، مملو از جذابیتهای بی بدیل می باشد ..
2- طبیعت زیبای اروپا: اروپا با داشتن کوهستان های زیبا، دریاچه های بزرگ و رودخانه های پرآب، جذابیت زیادی برای علاقه مندان به گردشگری طبیعی دارد. همچنین، فصل بهار در اروپا بسیار زیباست و گل های مختلف در این فصل به طور پررنگ تری  خود را نشان می دهند.

3- غذاهای اروپایی: غذاهای اروپایی با طعم و اصالت خود، جذابیت زیادی برای علاقه مندان به غذا دارد. غذاهای محلی هر کشور از جمله پیتزا و پاستا ایتالیایی، کلوچه و غذاهای خیابانی و سوسیس و کالباس آلمانی، در سفر به اروپا حتما باید تجربه شوند.
4-بهترین فصل و زمان برای سفر به  اروپا: فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به  اروپاست . هوا در نوروز خنک و خشک است و توریست ها می توانند از دیدن جاذبه های گردشگری لذت ببرند.
5- مردم دوست داشتنی و خوش برخورد اروپا: مردم اروپا با خلق و خوی خاص خود که بعضا دوستانه و بعضا غیر دوستانه می باشد می تواند به خودی خود جاذبه ایی به شمار آید . 
6- هزینه های کمتر سفر به اروپا: سفر به اروپا در مقایسه با کشورهای دیگر، هزینه بیشتری دارد اما  در ایام نوروز قیمت های بلیط و اقامت در هتل ها  کاهش می یابد.
7- فعالیت های گردشگری متنوع: اروپا با داشتن فعالیت های گردشگری متنوع، برای تمام سلیقه ها جذاب است. از بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی و هنری  تا تجربه چشیدن طعم غذاهای اروپایی ، سفر به این قاره را جذاب و خاطره انگیز می نماید .
تور اروپا نوروز ۱۴۰۳                                                         
قیمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۳
رزرو تور اروپا نوروز ۱۴۰۳
ویزای اروپا نوروز ۱۴۰۳
تور فرانسه نوروز 1403
تور ایتالیا نوروز 1403
تور سوئیس نوروز 1403
تور اسپانیا نوروز 1403
تور ترکیبی اوپا نوروز 1403
مقالات پربازدید
6LfXPeMiAAAAABP2k6B5_uJpRxcVxQU_eWzl_CSX